Największy trolling w historii forum - DM:E

Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne.

Moderator: Realkriss

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Crisu w 15 Lip 2009, 10:46

1. Chodzi o pewnego rodzaju zmianę tekstury broni w zależności od stopnia jej uszkodzenia, jej stanu? Coś jak FarCry2 jeśli dobrze kojarzę... Jeśli tak - na prawdę godny pomysł, nawet gdzieś kiedyś o tym pisałem.

2. Rozumiemy i owszem. Znaczy - teraz Zona będzie swego rodzaju rewią mody, gdzie każdy będzie miał swój styl? Hah, żartuję. Oczywiście jestem jak najbardziej za.

- - -

Mam pewien pomysł, na który teraz jest chyba troszkę za późno. Mianowicie skojarzyłem pewien fakt modyfikacji pancerzy/broni z CS. W jednej modyfikacji celności bądź stabilności toru lotu - teraz nie pamiętam - do AK dostrzegłem opis, w którym widniało info, że ta modyfikacja stworzona została na zasadzie użycia artefaktów grawitacyjnych dla polepszenia osiągów.

I oto pewien pomysł... By np. uzyskać pewną specyficzną modyfikację należałoby dostarczyć jakiś rzadki artefakt, dzięki któremu można by uzyskać wymaganą przeróbkę.

Nie wiem czy tutaj będzie obecny system pendrive'ów czy informacje nt. modyfikacji zdobywane będą na bieżąco wraz z misjami, jednak w kwestii użycia rzadkich i trudno dostępnych artefaktów mam na myśli specyficzne modyfikacje, które dopasowane byłyby do odpowiednich broni...

Tak, wiem... Moje myślenie jest troszkę trudne do ogarnięcia. xD
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 48

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez AiMaster w 15 Lip 2009, 11:21

Pierwszy pomysł o zużywaniu się broni ( jeśli dobrze zrozumiałem :P) i różnych rodzajach jej stanu podczas kupowania wygląda świetnie. Z drugiej jednak strony wolałbym abyś zdążył z tymi pancerzami i ulepszeniami ( naprawdę mi tego brakuje z CS :( ) więc jeśli tworzenie zardzewiałych modelów będzie trwało długo, jest trudne, nie wyjdą Ci tekstury zaniechaj i skup się na pancerzach i ulepszeniach. Zardzewiałą broń można dodać w kolejnym dodatku :wink:

PS. A co z łączeniem artefaktów w jeden mocniejszy ( np. 3, 4, 5 w jeden zajebi**y). Wtedy artefakty w końcu by coś pomagały

EDIT: Dowiedziałem się od Crisu, że łączenie artefaktów powodowało bugi, więc nawet się za to nie zabieraj "Wiedźminie"
Ostatnio edytowany przez AiMaster, 15 Lip 2009, 11:48, edytowano w sumie 1 raz
S.T.A.L.K.E.R.Lost World Requital<3
AiMaster
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 24 Maj 2009, 12:02
Ostatnio był: 04 Wrz 2012, 22:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Crisu w 15 Lip 2009, 11:32

AiMaster napisał(a):A co z łączeniem artefaktów w jeden mocniejszy ( np. 3, 4, 5 w jeden zajebi**y). Wtedy artefakty w końcu by coś pomagały

Hmm, masz na myśli coś na zasadzie transmutacji artefaktów z OL 2.1...?
Z tego co wiem w OL2.2 zostało to usunięte.
I bardzo dobrze, powodowało same problemy i częsty desant na pulpicie.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 48

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Idaho w 15 Lip 2009, 13:17

Co do dzielenia ubioru, to byle z tym nie przesadzić.
Wystarczy to podzielić na sekcje głowy (kaptur/czapka, opcjonalnie jakaś maska), kurtka, czy jakaś kamizelka, spodnie i buty.

I tak apropo jeszcze tego pomysłu, dałoby radę zrobić coś jakby efekt artefaktu na wytrzymałość? Np. im lżejszy, wygodniejszy pancerz tym nasza postać wolniej by się męczyła, a im cięższy tym szybciej? wiadomo, że wygodniej się chodzi w luźnych ciuszkasz i wygodnych butach niż opancerzony jak czołg. Fajnie by było zrobić coś takiego imo. Było co prawda tak z exo - nie można było biegać, ale to raczej była ciekawostka, drobny szczegół. Ja myślę o rozciągnięciu tego na cały asortyment i na większą skale, żeby miało to realny wpływ na wybór pancerza. "Chcesz mieć możliwość przyjęcia kulki więcej na klatę? To sobie mniej pobiegasz."
Image
Awatar użytkownika
Idaho
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 29 Mar 2009, 04:10
Ostatnio był: 18 Sie 2019, 08:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez The Witcher w 15 Lip 2009, 13:28

Da się zrobić. :wink:

Kilka skrinów, niedługo dam więcej.

Skrin 1

Skrin 2

Skrin 3

P.S. Dla tych którzy nie wiedzą mod będzie pod wersję 1.0005, chyba że uda mi sie patcha zrobić do 1.0004. :)
Ostatnio edytowany przez The Witcher, 15 Lip 2009, 13:31, edytowano w sumie 1 raz
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 28 Wrz 2025, 11:15
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Michu w 15 Lip 2009, 13:31

Jeżeli chodzi o same pomysły to bardzo fajne, z pomysłem Crisa też się zgadzam - dostarcz mi taki i taki artefakt, a ulepszę Ci tak i tak. Transmutacja artefaktów nie powoduje bugów i jest nadal w OL 2.2, jedynie robienie z nich anomalii zostało usunięte :)
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1562
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 16 Cze 2025, 18:27
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 133

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez PrzemoC w 15 Lip 2009, 15:47

Hmm... Super to wygląda, nie mogę się doczekać aż zacznę Alpha-testy. :wink:
Jedno pytanko, co za pancerz ma Wilk?
I jedna sugestia: gdyby tego obrzyna z trzeciego skrina dało się przesunąć
do slotu na broń dodatkową, jak MP-5, to byłoby świetnie. IMO, nie jest
wystarczająco "poważny" jak na broń główną. I można mu zmienić nazwę
na groźniejszą, np. "LUPARA" jak to było w Mafii.
BTW, ten pomysł z trzema stanami broni już był w jakimś modzie, może
da się go odszukać i powyciągać odpowiednie skrypty i textury? Będzie szybciej.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Dymitr Izotop w 15 Lip 2009, 16:50

Dorzucę garść screen'ów z wersji Prawie Final:

poprawiony widok dodatków
tu też
poprawione takie babole
lekki xeo wolności
nowy model
nano
tu też nano

@PrzemoC jest obrzyn do pierwszego slota, ale jako modyfikowany u mechaników, tak samo MP-5, normalnie jest w 2 a wersja krótka, modyfikowana w pierwszym.

@Michu modyfikacje u mechaników odbywają się właśnie w ten sposób, wymiana coś za coś, można też u nich oczywiście kupić ulepszone przedmioty.
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy"
P77
Awatar użytkownika
Dymitr Izotop
Modder

Posty: 105
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:16
Ostatnio był: 24 Gru 2021, 20:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 52

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez AiMaster w 15 Lip 2009, 17:05

Wilk wygląda naprawdę świetnie w swoim ubranku. Dobra robota Witcher. Widzę również, że przynajmniej teksturka Nano pancerza się zmieniła na szczęście na dobre. Ubiór natomiast powinien być podzielony na hełm/kaptur, kurtka, spodnie, buty i rękawice ( od tych najnormalniejszych po najdziwniejsze jaki można wymyślić :P ) Aha i jak by się jednakże dało zcoś wymyślić z łączeniem paru artefaktów w jeden byłoby wspaniale
S.T.A.L.K.E.R.Lost World Requital<3
AiMaster
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 24 Maj 2009, 12:02
Ostatnio był: 04 Wrz 2012, 22:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Michu w 15 Lip 2009, 17:20

Hell yeah, ładnie wygląda ten nano. Zróbcie z tej gry bardziej RPG a będzie cool, wiecie - dużo pierdół do znalezienia, jakieś easter eggi jak czas znajdziecie, te wszystkie pancerze, bronie... Ładnie tłumik wygląda, i ta M4ka.. mrał :D
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1562
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 16 Cze 2025, 18:27
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 133

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez AiMaster w 15 Lip 2009, 19:20

Aha tak jeszcze sobie przypomniałem parę rzeczy które powinniście umieścić w modzie:

1. Poprawiona twarz naznaczonego ( chyba w modzie Oblivion Lost 2009 jest nazwa takowego modu)

2. Dużo nowych celowników optycznych do broni

3. Rozbudować walki na arenie ( jeśli jesteście w stanie). Chodzi mi o to aby można tam było walczyć z innymi stalkerami np. 1 vs 1 na pieniądze (i o życie też :D )a do tego jakieś fajne kombinezoniki które zwiększają skok o ileś tam razy i są dostępne tylko na arenie. Mogły by tam się znaleźć ubrania dla nowicjuszy (20 % ochrony od kull anomalii itp.), doświadczonych wojowników (40 %), zawodowców (60%) dla weteranów ( 70% ) i dla aktualnego mistrza turnieju 80 %. A na arenie parę broni rozmieszczonych np. ak, bulldog, Xm8, PPSH, ew. rakietnica itd. Tak tylko podsuwam pomysły :P

4. Usuńcie ten zakichany zoom w oku "The Marked One " przynajmniej w nano pancerzu!

P.S. Za długo chyba grałem w unreal tournament wybaczcie :kotek:
S.T.A.L.K.E.R.Lost World Requital<3
AiMaster
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 24 Maj 2009, 12:02
Ostatnio był: 04 Wrz 2012, 22:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez stalker_czarnobyl w 16 Lip 2009, 00:03

Witam jesli dobrze rozumiem to mam sciągnąć z tego tematu http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=4563&start=0 i kiedy wyjdzie ten dodatek do tego moda z możliwością ulepszania broni i nowymi pancerzami ???
stalker_czarnobyl
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 05 Mar 2009, 22:04
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 22:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości