Jako, iż testuję Pre-Alphę, zebrałem co ciekawsze skriny i postanowiłem wrzucić.
Nie tylko , prośbę powyżej, i tak miałem to zrobić. I przydało by się odświeżyć temat.
Ogólnie projekt idzie w dobrym kierunku, choć parę rzeczy jeszcze trzeba poprawić.
Głównie małe błędy, większych kraszy nie ma. Jedziemy.
Można tworzyć anomalie, to nie nowość, ale tutaj jest inny sposób.
Nie wystarczy już artefakt, trzeba mieć specjalną mieszankę.

W bazie wojskowej w kordonie są dwa transportery, które strzelają, choć są tylko stacjonarne,
są dużym problemem. Jest tam też RPG i trochę rakiet... Wiadomo. Co ciekawe, taki BRT może rozwalić
z ckm'u także inny BTR.

Dodano granaty dymne, których nie pokażę, bo były też w Priboiu, ale również dwa nowe.
granat Oświetleniowy oraz "Płomyczek":

Są też easteregg'i w formie łazika z gry Half Life 2, występujące też w GModzie.
Ja znalazłem dwa, nie udało mi się ich odpalić.

Dla cichych wielbicieli ExoSzkieletu jest także miła niespodzianka.

Dodano kombinezony frakcji "Czyste Niebo", można je kupić lub znaleźć. NPC też je noszą,
mają nowe avatary w PDA.

Będzie kilka rodzajów lornetek, jest tylko problem z ich "zakładaniem". Trzeba odłożyć
wszystkie do pojemnika i podnieść tę, którą chcemy mieć. reszta będzie w plecaku.
Lornetki nie namierzają NPC'ów i mutantów, trzeba szukać samemu. Ta druga ma statystyki


Niektóre kombinezony przeszły reskin, jest mundur ukraiński...


Poza tym, w nocy jest CIEMNO, jak pada deszcz też, ale będzie tak tylko na kilku poziomach.
I dobrze, bo nie da się dupska ruszyć z obozu nawet o 12:00 jak pada. Jest nowa tekstura
ostrokołu i interface.

mam nadzieję, że się podoba. Powiem, że praca idzie w dobrym kierunku. Endżoj!