Największy trolling w historii forum - DM:E

Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne.

Moderator: Realkriss

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Ryślaw_Ryś w 26 Lip 2009, 22:41

Dzień Dobry Wieczór
Dawno się już nie udzielałem, ale widzę nagłą potrzebę xD

dobra nie będę owijał

-a propo "pancerwkładek" xD, jak już pisałem, na początku wątku mam nadzieje że zredukowana będzie przede wszystkim ilość możliwych do założenia najlepiej do jednej, (po co więcej) no i zniknie problem z "pancernikowaniem" oczywiście lepsze wkładki niechby były bardzo trudne do dostania...

-a propo apteczek i innych medkitów fajnie było faktycznie ograniczyć możliwą do noszenia ilość a dodatkowo stworzyć jakiś box na te medykamenty (nie wiem tylko czy twórcy dodali nowe leczące cuda- fajnie by było), coś jak walizka na artefakty. Byłby porządek w ekwipunku.

-fajny byłby pomysł z zapisem w gry przy zmienianiu lokacji i zapisem w bazach stalkerów. Gra naprawdę stała by się trudna. Nie wiem tylko jak z wykonaniem.

-do tego co napisałem na początku wątku, o totalnym braku ekwipunku na początku gry to chciałbym dorzucić jeszcze prośbę o brak nawet plecaka i innych pudełek. Fajnie było by kupić dzięki czemu można dopiero nosić manele ze sobą.

-a i też apropo tego co o broni kiedyś pisałem:
tj o zredukowaniu ilości broni zachodniej. Fajnie by było że jest pełno broni wschodniej typu ak74 itd. a zachodnia trafiała by się raczej w charakterze czegoś rzadkiego, w dodatku z koniecznością przerabiania możliwego typu amunicji, na tą częściej używaną.

Co z tych pomysłów zostanie wzięte pod uwagę to się zobaczy. Mam nadzieję że jak najwięcej i wszystkie z głową.
Joł :P
taaa...
Ryślaw_Ryś
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 31 Maj 2009, 22:46
Ostatnio był: 31 Paź 2012, 12:27
Miejscowość: Stumosty :P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez KoweK w 27 Lip 2009, 03:27

Witcher, a może uda Ci się zrobić "pragnienie" i możliwość jego zaspokojenia? ;) Myślę, że uda się zrobić zwykła wodę, którą trzeba będzie pić, aby nie było sucho w gardle :P
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 12:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Jarexxx w 27 Lip 2009, 08:36

Ludzie odczepcie się od pancerwkładek, troche ważą, odejmują od wytrzymałości, wystarczy, że wszystkie będą odejmować te 20 wytrzymałości i jak się dużo założy to wiadomo co się stanie.
Co do tych save'ów to raczej nie jest możliwe.
Woda hmm, dobry pomysł, ale żeby nie przesadzić z ceną wody, bo wyjdzie na to, że woda jest droższa niż benzyna!
Co do apteczek, mogłaby być nieograniczona ilość, ale powinna być możliwość leczenia się nią kiedy nikt nas nie atakuje, i żeby to troche trwało, zamiast ograniczenia... (wy jesteście wyjadaczami, a co mają powiedzieć koty?)
I tak wogóle jeszcze nie widziałem, żeby jakiś NPC użył kiedykolwiek apteczki...
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez PrzemoC w 27 Lip 2009, 09:55

Jarexxx napisał(a):Ludzie odczepcie się od pancerwkładek, troche ważą, odejmują od wytrzymałości, wystarczy, że wszystkie będą odejmować te 20 wytrzymałości i jak się dużo założy to wiadomo co się stanie.

Obawiam się, że to nie pomoże... Od czego są artefakty? Możliwość ograniczenia
do noszenia jednej powinna rozwiązać problem. Tyle na ten temat.
Jarexxx napisał(a):I tak wogóle jeszcze nie widziałem, żeby jakiś NPC użył kiedykolwiek apteczki...

Wierz mi, że używają, a nie widziałeś, bo nie ma animacji użycia apteczki.
Potrafią też używać bandaży, ba! Jak nie mają i są ranni potrafią się nagle wykrwawić
i umrzeć. Tak jest w OL, a w AMK jest ponoć jeszcze lepiej...
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez The Witcher w 27 Lip 2009, 10:07

No...

Tego... Dzisioj przerywom prace nad modem, bo nie chce mi się go robić (joke). A tak na poważnie to reformuje się mod. Pomyślicie se pewnie "Rze ku*wa co?". A no to, że mam sporo nowych, fajnych (naprawdę) pomysłów (których narazie nie zdradzę) i potrzeba mi więcej czasu na pracę. Mod wyjdzie 31 sierpnia, robię sobie mały urlop i wznawiam prace nad modem 30 lipca. Kiedy filmik? Jak będzie gotowy... Kiedy screeny? Niedługo...

Dziękować za uwagę.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 28 Wrz 2025, 11:15
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Ryślaw_Ryś w 27 Lip 2009, 10:09

Tak!
A co do ceny wody że droższa niż benzyna,
to raczej nic nadzwyczajnego że woda pitna była by droższa od benzyny.

A z tego co napisał Kowekk to chyba jest problem z "pragnieniem", a szkoda :/
taaa...
Ryślaw_Ryś
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 31 Maj 2009, 22:46
Ostatnio był: 31 Paź 2012, 12:27
Miejscowość: Stumosty :P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez PrzemoC w 27 Lip 2009, 10:50

Ryślaw_Ryś napisał(a):A co do ceny wody że droższa niż benzyna,
to raczej nic nadzwyczajnego że woda pitna była by droższa od benzyny.

A z tego co napisał Kowekk to chyba jest problem z "pragnieniem", a szkoda :/


Woda była zdaje się w Priboi'u, jako rodzaj jedzenia, oczyszczała z radiacji chyba.
Można ja dodać jako zwykły pokarm, Np. nich zmniejsza radiację i niweluje skutki
picia wódki :P. Mogą być jej różne rodzaje, jak np. Woda mineralna (jak wyżej),
woda z manierki (zleżała, trochę słabsza w zaspokajaniu głodu, "zdejmuje" mniej radiacji),
i woda z Zony, która gasi pragnienie ale daje bodajże +10 do radiacji.

Może być też tak, że jest po prostu woda w butelce i nie wiadomo skąd, a jej działanie
jest losowe, tj. waha się w zakresie od mineralnej do napromieniowanej wiec skutki
wypicia mogą być różne.

A co do ceny... W Modzie REBALANCED puszka konserwy stała 2000RU :D
Ale Witcher, miejmy nadzieje, nie zrobi nam tego... Poza tym, zawsze
można wylootować...
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Michu w 27 Lip 2009, 14:48

Widzę że pomysłów tutaj co nie miara, a większość to według mnie jest BEZNADZIEJNA. Co do samych wkładek, powinny być drogie i ciężkie, jeżeli w ogóle mają być, nie podobają mi się ikonki wkładek... ee mogę zmienić? kiedyś? Czy sam zmienisz, bo kopa w dupę dostaniesz jak takie zostaną, szpecą tylko wygląd ekwipunku :D

I ludzie, przyjmijcie do wiadomości że modowanie stalkera nie jest jakieś super trudne, ale takie rzeczy jak Wy tutaj wypisujecie to i GSC by miało problemy. Jak dla mnie mod ma być wyważony tak, żeby grało się na nim w miarę trudno, pokroju OL/AMK :P (Gram tylko na mistrzu, btw) Eee, to chyba wszystko. Dobrze wiem że witcher większość Waszych dziwnych pomysłów i tak nie wdroży, a zajmie się swoimi. Afe!


Add/ Nie mówię o wszystkich pomysłach, niektóre są OK.
Add// Po prostu to wszystko ma być nie przesadne i w miarę realne, albo w ogóle... realniejsze o.o
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1562
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 16 Cze 2025, 18:27
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 133

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez AiMaster w 27 Lip 2009, 15:12

Michu napisał(a):Add// Po prostu to wszystko ma być nie przesadne i w miarę realne, albo w ogóle... realniejsze o.o


Michu Zona nie jest realna, więc nie należy z niej robić nie wiadomo jakiego realizmu! Oczywiście dobrze by było, aby broń była celna podobnie jak w realu, ale ważniejsze jest aby rozgrywkę urozmaicić. W stalku mamy się też niby bać, czasami też samotni, czego niestety nie doświadczałem za często (a czy doświadzczyłem nie jestem pewny), więc przydałoby się coś co zmieni zonę w naprawdę groźne miejsce ( nie chodzi mi tu o ciemniejsze noce bynajmniej :P) Na przykład taki FEAR świetna gra, można się przestraszyć i myślę, że niektóre pomysły z owej gry mogłyby być zaadaptowane przez twórcę do DM:E.

Co do dziwnych pomysłów są one dobre, gdyż często podsuwają te trafne. Jak ktoś ma jakichś pomysł niech się dzieli nikomu to chyba nie przeszkadza. I tak "Wiedźmin

PS. Kiedy możemy spodziewać się nowych screenów z moda lub ewentualnie filmu?
S.T.A.L.K.E.R.Lost World Requital<3
AiMaster
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 24 Maj 2009, 12:02
Ostatnio był: 04 Wrz 2012, 22:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez PrzemoC w 05 Sie 2009, 10:28

Jako, iż testuję Pre-Alphę, zebrałem co ciekawsze skriny i postanowiłem wrzucić.
Nie tylko , prośbę powyżej, i tak miałem to zrobić. I przydało by się odświeżyć temat.
Ogólnie projekt idzie w dobrym kierunku, choć parę rzeczy jeszcze trzeba poprawić.
Głównie małe błędy, większych kraszy nie ma. Jedziemy.

Można tworzyć anomalie, to nie nowość, ale tutaj jest inny sposób.
Nie wystarczy już artefakt, trzeba mieć specjalną mieszankę.
Image
W bazie wojskowej w kordonie są dwa transportery, które strzelają, choć są tylko stacjonarne,
są dużym problemem. Jest tam też RPG i trochę rakiet... Wiadomo. Co ciekawe, taki BRT może rozwalić
z ckm'u także inny BTR.
Image Image
Dodano granaty dymne, których nie pokażę, bo były też w Priboiu, ale również dwa nowe.
granat Oświetleniowy oraz "Płomyczek":
Image Image Image
Są też easteregg'i w formie łazika z gry Half Life 2, występujące też w GModzie.
Ja znalazłem dwa, nie udało mi się ich odpalić.
Image Image Image
Dla cichych wielbicieli ExoSzkieletu jest także miła niespodzianka.
Image Image Image Image
Dodano kombinezony frakcji "Czyste Niebo", można je kupić lub znaleźć. NPC też je noszą,
mają nowe avatary w PDA.
Image Image Image Image
Będzie kilka rodzajów lornetek, jest tylko problem z ich "zakładaniem". Trzeba odłożyć
wszystkie do pojemnika i podnieść tę, którą chcemy mieć. reszta będzie w plecaku.
Lornetki nie namierzają NPC'ów i mutantów, trzeba szukać samemu. Ta druga ma statystyki :D
Image Image
Niektóre kombinezony przeszły reskin, jest mundur ukraiński...
Image Image
Image Image
Poza tym, w nocy jest CIEMNO, jak pada deszcz też, ale będzie tak tylko na kilku poziomach.
I dobrze, bo nie da się dupska ruszyć z obozu nawet o 12:00 jak pada. Jest nowa tekstura
ostrokołu i interface.
Image Image Image
mam nadzieję, że się podoba. Powiem, że praca idzie w dobrym kierunku. Endżoj!
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Crisu w 05 Sie 2009, 11:16

Hmm, zauważam powiązanie z Soljanką, czyż tak? Mam na myśli kapsuły zawierające anomalie... W Soljance sprzedaje je ziomek na samym końcu Kordonu, jednakże nie kupowałem ich ze względu na to, że wydały mi się zbędne. Przemocu, mógłbyś opisać w jaki sposób ich używać i czy warto?

Co do granatów oświetleniowych - wydaje mi się to troszkę niezrozumiałe. Okej, rozumiem, że taki granat wytwarza wokół siebie poświatę oświetlającą wszystko wokół w pewnym promieniu, ale jak ma się kwestia detonacji? Coś na wzór policyjnego flashbanga, w sensie granatu błyskowego, który powoduje czasową utratę wzroku?

Buggy z HL2...? Godny pomysł, z pewnością zapożyczony z innej modyfikacji, jednak całkowicie na plus. W końcu to dopiero alpha, autko (hah, troszkę zawyżone określenie) może nie być jeszcze do końca ogarnięte. Pozostaje chyba czekać.

Egzoszkielet także kojarzę z Soljanką, obecny był w zadaniu w podziemiach. I czegoś takiego nam właśnie potrzeba - słabe rodzaje egzoszkieletów dostępne stosunkowo szybko coby chociaż móc potargać w łapkach ciężką broń.

Reskin mundurów... No cóż, szkoda przyznać, ale zostały wykonane mizernie. Nie wyglądają zbyt dobrze, szczególnie wzór pustynny. Wygląda troszkę jak pidżamka, a Stalker śmigający w pidżamce po Zonie mógłby dojść do Elektrowni bez oddania żadnego strzału. Zabijałby śmiechem. Proszę, poprawcie to...

- - -

Hmm, a czy znajdzie się coś podobnego do tego...?

Image
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 48

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Jarexxx w 05 Sie 2009, 12:20

Jeśli tak Witcher dodaje amerykańskie piżamy, to niech dołoży coś polskiego!
Przecież Polska bliziutko jest, nawet jakby dodano troche nowych stalkerów, z polskimi imionami i nazwiskami było bo fajniej, i dodajcie polską broń.
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

PoprzedniaNastępna

Powróć do Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości