[Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez scigacz1975 w 24 Kwi 2012, 19:00

Mam jeszcze jeden pomysł - w podstawce w outfit.ltx jest na końcu:

:

Kod: Zaznacz wszystko
[soldier_outfit]:outfit_base
GroupControlSection   = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn          = "outfit\obsolete\soldier_outfit"
;$prefetch       = 32
class         = E_STLK
cform           = skeleton
visual          = equipments\soldier_suit
actor_visual   = actors\hero\stalker_soldier.ogf

ef_equipment_type   = 3

inv_name         = outfit_soldier_name
inv_name_short      = outfit_soldier_name
description         = outfit_soldier_description
inv_weight         = 4.0
inv_grid_width      = 2
inv_grid_height      = 2
inv_grid_x         = 0
inv_grid_y         = 18
cost            = 5000
slot            = 6
full_scale_icon      = 6,6      ;čęîíęŕ ńňŕëęĺđŕ â ęîńňţěĺ â ďîëíűé đîńň

immunities_sect         = sect_soldier_outfit_immunities

; NO RESISTANCE
burn_protection             = 0.0
strike_protection             = 0.0
shock_protection             = 0.0
wound_protection            = 0.3
radiation_protection          = 0.0
telepatic_protection          = 0.0
chemical_burn_protection       = 0.0
explosion_protection          = 0.0
fire_wound_protection           = 0.0

bones_koeff_protection = gilet_mask_damage

[sect_soldier_outfit_immunities]
burn_immunity            = 0.00            ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ ńŕěîăî ęîńňţěŕ
strike_immunity            = 0.00
shock_immunity            = 0.00
wound_immunity            = 0.00
radiation_immunity         = 0.00
telepatic_immunity         = 0.00
chemical_burn_immunity      = 0.00
explosion_immunity         = 0.00
fire_wound_immunity         = 0.00


z tego co pamiętam to jest niewykorzystany - jedynie dwie kurtki które się spawnują w Kordonie na posterunku wojskowym. Spróbuj za niego zamienić

Edit: oczywiście chodzi mi o wykorzystanie oryginalnej nazwy .ogf - a
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez nelson82 w 24 Kwi 2012, 19:24

Sprawdziłem, oczywiście nie działa.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez scigacz1975 w 24 Kwi 2012, 19:52

Ale mi chodziło o to żebyś tego ogf nazwał stalker_soldier.ogf i wykorzystał z oryginalnego to:

Kod: Zaznacz wszystko
[soldier_outfit]:outfit_base
GroupControlSection   = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn          = "outfit\obsolete\soldier_outfit"
;$prefetch       = 32
class         = E_STLK
cform           = skeleton
visual          = equipments\soldier_suit
actor_visual   = actors\hero\stalker_soldier.ogf


A potem resztę z nowego komba. Powinno zadziałać jak przy podmianie novice_outfit
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez nelson82 w 24 Kwi 2012, 20:15

Tak właśnie zrobiłem za Twoją radą i dlatego byłem zdziwiony (a właściwie to już nie), że nie działa.
Jeszcze, jak mi głowa ostygnie to może coś pokombinuję.
-------------------------------------------------------------------------
Gotowe. To nie jest model z którym walczyliśmy już od kilku dni. Ten znalazłem na starym kompie, który kisił się już jakiś czas na strychu :)
Sprawdziłem i działa, także jako nowy kombinezon, więc kto chce, niech łapie.
http://www.sendspace.com/file/h0fdmi
Kombinezon dostajemy na początku gry od Wilka.
Folder zawiera również potrzebne ikony, brakuje tylko opisu.
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez KSU w 04 Lip 2012, 13:50

A ja mam pytanko odnośnie innego kombinezonu. Chodzi mi o stare tekstury kombinezonu monolitu, te takie brązowo-zielone. Można je rozpoznać w encyklopedii w opisie frakcji. I pytanie moje brzmi czy można je skądś ściągnąć lub może ma je ktoś u siebie na kompie? Wypakowałem tekstury z gry, ale w/w tam nie znalazłem. W nagrodę dobrze schłodzony :wódka:
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 12 Sty 2025, 12:30
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez Junx w 04 Lip 2012, 14:21

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KSU.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 23:28
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez KSU w 06 Lip 2012, 19:27

Mam jeszcze jedną prośbę mógłby ktoś wyostrzyć w/w teksturę? Ja nie posiadam odpowiednich umiejętności ani programów do tego a mam slaaabegoo kompa i muszę grac na małych ustawieniach a ta tekstura jest wtedy trochę hmmm no taka niewyraźna <bardzo> :(
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 12 Sty 2025, 12:30
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości